S: Celica ST182 -90 SÅLD

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
ifconfig
Inlägg: 4
Blev medlem: tor 26 mar 2015, 08:54:09
Bilmodell: 4runner
Årsmodell: 1994
PostOrt: Hörby
Ort: Skåne

S: Celica ST182 -90 SÅLD

Inlägg av ifconfig »

Hej,

Vill gärna sälja eller byta min Celica mot en besiktigad 4x4, diesel, manuell, drag, typ Terrano2, L200, 4runner osv eller pengar.
Jag är lång och min nostalgi har lagt sig efter ~2500 mil sedan januari så nu vill jag har ett nytt penlingskomplement till min 4runner.

Den är besiktigad till 2017-06-30. (reg.nr ONU 554).
Snart även nyskattad.

Resultat besiktning:
Bra-att-veta: Ett positionsljus, ett gummi upphängning avgas (fixat), rost tröskellådor, en drivaxeldamask.

Den behöver en allmän uppfräschning (inre och yttre, mest yttre) samt en service.
Gått ca 31000 mil, kör med den varje dag.

Bytt sedan januari:
Termostat.
Hjullager vänster fram.
Hjulnav vänster fram.
Inre och yttre styrled vänster.
Kamrem, vattenpump och multirem (kvitto finns, 5860:-).
Nya bakdäck (Toyo 205/40-17).
Nya framdäck (Kumho 205/40-17). (har inte levererats än och hjulinställning ska göras först)

Kvitto bör finnas på alla delarna om jag letar lite.

Sitter 17” sommarhjul på (de på bilden).
16” dåliga sommarhjul på dåliga alufälgar och 14” orginalfälgar med dubbdäck medföljer.

Enklare Sony-stereo med BT/USB/AUX sitter i och dåliga (original?) högtalare.

Finns utanför Hörby, Skåne.
Är det tal om byte kan jag mötes upp någonstans i södra Sverige.

Det som inte syns på bilden är att förardörren är matt i färgen, det finns en bul på vänster framskärm och att främre kofångaren skulle man lackat om för den har fått många stenskott.

Skicka gärna PM.

Med vänlig hälsning
Magnus

Bild
Senast redigerad av ifconfig den tor 27 apr 2017, 12:03:25, redigerad totalt 1 gånger.
Toyota 4runner -94 | Toyota Celica GTi -90
ifconfig
Inlägg: 4
Blev medlem: tor 26 mar 2015, 08:54:09
Bilmodell: 4runner
Årsmodell: 1994
PostOrt: Hörby
Ort: Skåne

Re: S: Celica ST182 -90

Inlägg av ifconfig »

Eftersom bilen är i vägen på min tomt kan jag tänka mig att sälja den för 5000:- utan hjul/alternativt på 16" som sitter på nu och 17" hjulen för 3000:- och 14" vinterhjul (dubb) för 1200:-

EDIT: Jag kan även att tänka mig byte mot något objekt 4x4 (Cheva, Pajero, Terrano el likn.) mot bilen eller 17"arna mot bra dubbdäck/dubbade vinterhjul i storlek 265/70 -15.

Mvh Magnus
Toyota 4runner -94 | Toyota Celica GTi -90
Skriv svar