St202 säljes i delar UPPDATERAD!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4780
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: St202 säljes i delar

Inlägg av Glenn »

Nej, 200 var på skroten, "genomgånget och testat OK" eller vad dom skrev, och det avr i helt ok skick.

Men det var ju framoken.

Bara packningssatsen till bakoken kostade väl typ en tusenlapp vill jag minnas.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
fredrik mkIII
Inlägg: 473
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 14:11:40
Bilmodell: Yaris 1.8 ts
Årsmodell: 7
PostOrt: Lur
Land (Country): sverige
Ort: Lur

Re: St202 säljes i delar

Inlägg av fredrik mkIII »

Det blir nog skroten för karossen Vecka 39. Jag hamstrar en del saker som låssats, diverse inredningsdetaljer. Dörrklädslar och har sakerna lösa utan kaross. Så vill någon ha saker utskurna från karossen så får ni hajja till.

Har fått förfrågningar om komplett kitt för vänsterstyrningskonvertering. Jag har allt förutom styrväxel antar jag. Det har inte blivit någon affär pga styrväxeln om jag inte minns fel. Är någon intresserad av det kan jag göra ett paketpris på 1000 plus frakt för det. Instrumentpanel,kabelmattor, rattaxel, instrumentbalk och pedalställ, instrumentpanel (ca 31000 mil) OBS det är en st202 (3sge) 175hk. Inte gt4. Vet ej vilka skillnader som finns på dessa delar.

Med vänlig hälsning, fredrick
Fredrick Johansson

corolla ke70 nya ögonstenen
corolla ee10
Corolla ae82
+ nissan Cherry
+ suzuki cappuccino
Användarens profilbild
fredrik mkIII
Inlägg: 473
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 14:11:40
Bilmodell: Yaris 1.8 ts
Årsmodell: 7
PostOrt: Lur
Land (Country): sverige
Ort: Lur

Re: St202 säljes i delar

Inlägg av fredrik mkIII »

Komplett låskit till karossen. Tändningslås,dörrar, baklucka.
250kr alla lås fungerar.
Har en nyckel bara. Jag skickar med chassinummer så det går att beställa nycklar genom Toyota. Eller så skär man till ämnen hos en låssmed. Ingen immobilizer på denna (94).

Dörrsidor med hiss panel. 150kr st. Bilder kan självklart visas.

Med vänlig hälsning, Fredrick
Fredrick Johansson

corolla ke70 nya ögonstenen
corolla ee10
Corolla ae82
+ nissan Cherry
+ suzuki cappuccino
Skriv svar