S: Toyota Corolla AE92 1.6 XL -88

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
carlju
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 22 jul 2016, 23:01:52
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1988
PostOrt: Stockholm

S: Toyota Corolla AE92 1.6 XL -88

Inlägg av carlju »

Funderar på att göra mig av med min gamla trotjänare då jag tänker införskaffa en nyare bil. Som rubriken anger är det en Toyota Corolla -88 sedan, lacken är klarröd.

Den går bra och är i mycket fint skick utan karossrost. Endast två ägare och bara ca 12 400 mil. Besiktigad utan anmärkning 18 april 2016 men visst läckage från stötdämpare förekommer så dessa bör bytas. Koppling och kamrem bytt, nytt batteri inköpt 2015. Servicebok finns.

Bilen finns i Stockholmsområdet, vid intresse samt för bilder skicka PM.


Mvh,


Carl