S: Camry v6 -1995 säljes i delar.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Prankster
Pay User
Inlägg: 132
Blev medlem: tor 05 mar 2009, 14:22:30
Bilmodell: Mr2 gtu
Årsmodell: 1991
PostOrt: Karlskoga
Land (Country): Sverige
Ort: Karlskoga

S: Camry v6 -1995 säljes i delar.

Inlägg av Prankster »

Ska skrota ner en fräsch camry sedan -95 som är satt i ett dike. Höger fram på bilen är skrot, även pass.dörren är krokig i framkant.

Jag ska ha motorn o allt som behövs för att få den att gå i en annan bil. Resten är till salu, fräsch grå elstyrd skinninredning (lite sprucken förarstol). Fräscha dörrar, automatlåda o.s.v

Hör av er vad ni är intresserade av, fixar bilder på allt och är inte dyr :thumbup:

Jag har inte kört bilen mer än upp och ner ifrån kärran när jag hämtade den i lördags.
Varför vara som alla andra, när det är så roligt att vara sig själv?