Cressida-78 charmant 4a-ge

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Jasp
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 31 jan 2016, 13:56:18
Årsmodell: 0
PostOrt: Västerås

Cressida-78 charmant 4a-ge

Inlägg av Jasp »

Hej jag har en cressida 78 mycket fin i toyotas fantastiska gröna färg och fräch inredning hämta den i sommras på Gotland gått där sen -89 riktigt bra i plåten gått ca 11000 ärliga mil finns papper på de

Samt att jag har en daihatsu charmant med en 4age med dubbla fajs 45or pollybustningar fram och bak vagn bredbandslambda egen svetsat grenrör med lambda pluggar på alla cylindrar sitter ett hyperpak tändsystem dock fick jag inte till det så nu är det stel tändning typ bim024

Cressidan är besiktigad och vinterdäck finns om så önskas

Charmanten går att köra dock obesiktigad finns vinterdäck till den med

Bilder skickas är ni intresserade så ring eller messa 073-3890129


Rikt pris cressida 25000kr charmant 20000kr eller bud