celica gt 1987 säljes

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
valentin
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 30 jun 2010, 00:00:13
Bilmodell: celica GT
Årsmodell: 1987

celica gt 1987 säljes

Inlägg av valentin »

Har hittat en ny kärlek och lite trångt i huset, detta är en riktigt fin bil, röd 5950 mil, inte sönderskruvad utan älskad och omvårdnad, går som den bästa klocka, Priside är 30.000:-, obildade pappskallar som överväger att maila oförskämdheter eller skambud, GLÖM DET!,
Jag behöver inte pengarna utan kan låta den stå kvar för 2017 blir den skattebefriad och då kan jag ha den som slit och slängbil
Den är nybesiktigad, har sollucka, ingen stereo, men är avställd för jag åker en skattefri premiumvagn till jobbet för tillfället, har inte körts i regn i min ägo, jag är andre ägare. Har hund och bilen är för fin att ha hund i
Celica finns i Arjeplog i norra Sverige, jag har monterat elektrisk motorvärmare för mjuka och fina starter.
Martin
Mail till saabmartin@telia.com
Önskar er ett gott nytt bilar!