S: Corolla Ginza'96

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Johnny Blade
Pay User
Inlägg: 1714
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 09:37:57
Bilmodell: Crown
Årsmodell: 1984
PostOrt: Avesta
Land (Country): Sverige
Ort: Aghastadhum
Kontakt:

S: Corolla Ginza'96

Inlägg av Johnny Blade »

Med hoppet om att hitta en större och törstigare bil så kanske jag borde sälja rollan.
En 96'a 1.6 med strax över 18000 mil på mätar'n.En bil med oändligt många fler mil kvar att ge.
Sedan jag köpte den (Maj 2013) så har jag bytt alla stötdämparna,krängningshämmarstag,kylare,kamrem (med tillbehör),båda bakre skärmkanterna (dock inte världens bästa finish och med ganska tydlig färgskillnad).
Den har inte AC eller ABS,men den har demonterbart drag och rostfritt avgassystem.
Huven har hål efter att ha fått sig en skaplig smäll av is från en lastbil (sägs det).
Pris: 12000:-
Bild
Bild
Bild
Bild
MS55/MS123/ST165/TA47/YR21/RX80/JZS160
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE
Användarens profilbild
Johnny Blade
Pay User
Inlägg: 1714
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 09:37:57
Bilmodell: Crown
Årsmodell: 1984
PostOrt: Avesta
Land (Country): Sverige
Ort: Aghastadhum
Kontakt:

Re: S: Corolla Ginza'96

Inlägg av Johnny Blade »

Sådär.Nu är den såld.
Dumt att jag alltid ska göra mig av med det vettiga bilarna. :roll:
MS55/MS123/ST165/TA47/YR21/RX80/JZS160
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE
Låst