Celica TA22 LT, Projekt.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kapten Haddock
Inlägg: 116
Blev medlem: ons 12 jun 2013, 23:12:30
Bilmodell: celica ta22
Årsmodell: 73

Celica TA22 LT, Projekt.

Inlägg av Kapten Haddock »

Pga ev husköp överväger jag en försäljning av min älskade.
Ett Celica ta22 lt projekt, skulle passa fint sin klassisk rally bil.
Se projekttråden:
http://www.toyotaclubsweden.com/viewtop ... =15&t=9629

Bild
En Jämtlandssåld bil i unikt skick, i princip helt rostfri, vilket verkligen inte är vanligt bland dessa.[/IMG]
Bilen är ju strippad helt och står och väntar på att underredet ska blästras och sen få en epoxygrund.
Finns extremt mkt nya grejor till bilen, alla svåra delar, som speglar, krom, lister emblem etc nytt.
Watanabe fälgar med nya däck:
Coilovers.
Poly bussningar.
Lager, bromsar,koppling, motor (extraktorrör, insug o dubbla mikuni gasare)
Ny framruta mmmm.

Det som kvarstår är lack och montering.
Som ni kan förstå så har jag lagt ner rätt mkt pengar på detta och är inte så mkt i behov av pengarna som skavet av vetskapen att den kommer stå att ta plats i flera år så pma ett vettigt bud så får vi se.

MVH/
Per Aasen
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 01 feb 2015, 09:54:30
Bilmodell: Celica og Supra
Årsmodell: 78
PostOrt: vinstra
Land (Country): norge

Re: Celica TA22 LT, Projekt.

Inlägg av Per Aasen »

hur mykket skal du ha for projektet ??

min mail er per@poaa.no telefon 004797138001
Skriv svar