S: Racingstol Sparco Sprint Splitterny!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Hanzzon
Inlägg: 113
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:32:08
Bilmodell: MR2 Turbo+Prius 3-10
Årsmodell: 1990
PostOrt: EDSBYN
Land (Country): Sverige
Ort: EDSBYN

S: Racingstol Sparco Sprint Splitterny!

Inlägg av Hanzzon »

Lägger ut intressekoll på en splitterny Fia godkänd Sparco Sprint av 2014 års uppdaterade version.
Detta då jag inte riktigt vet hur jag ska göra eftersom jag köpte 2st sådana för några månader sedan och monterade då ena på förarsidan och blev helnöjd. När jag nu fick tid och skulle montera den andra så upptäckte jag att den inte var lika då denna är av 2014 version, den jag hunnit montera är däremot tillverkad december 2013 och ser därför inte lika ut. :/ Om jag får tag på en till av modell 2013 är denna 2014 till salu.

Pris 1600kr då stolen är ny i förpackning och av senaste version.

Stolen passar förresten utmärkt i MR2an som jag monterat den andra i, den passar till och med i original stolsunderredet så Toyota och Sparco verkar köra samma standard! :)
Användarens profilbild
todie
Inlägg: 202
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 20:12:31
Bilmodell: Toyota MR2 Turbo
Årsmodell: 1993
PostOrt: Vänersborg
Land (Country): Sverige
Företagsnamn: Westcoast Motorsport
OrgNr: 821105-5515
Kontaktperson: Pontus Karlsson
Ort: Vänersborg
Kontakt:

Re: S: Racingstol Sparco Sprint Splitterny!

Inlägg av todie »

Vilken färg? :)
Toyota MR2 Turbo -93 - http://www.westcoastmotorsport.se
Användarens profilbild
Hanzzon
Inlägg: 113
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:32:08
Bilmodell: MR2 Turbo+Prius 3-10
Årsmodell: 1990
PostOrt: EDSBYN
Land (Country): Sverige
Ort: EDSBYN

Re: S: Racingstol Sparco Sprint Splitterny!

Inlägg av Hanzzon »

Svart! :) Men nu har nog återförsäljaren skakat fram en till 2013 årsmodell så jag får byta ut den jag inte monterat (2014) mot en till lika 2013 om vi förstått varandra rätt med de olika versionerna, kanon för mig i såfall då jag gillade den från dec 2013 bättre och jag redan monterat en sån. :)
Användarens profilbild
todie
Inlägg: 202
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 20:12:31
Bilmodell: Toyota MR2 Turbo
Årsmodell: 1993
PostOrt: Vänersborg
Land (Country): Sverige
Företagsnamn: Westcoast Motorsport
OrgNr: 821105-5515
Kontaktperson: Pontus Karlsson
Ort: Vänersborg
Kontakt:

Re: S: Racingstol Sparco Sprint Splitterny!

Inlägg av todie »

Nice :)
Får hoppas att han gör det då! Du kan väl säga till hur det blir, annars är jag intresserad.
Kan även ge dig 2 svarta oanvända (dock ej fia godkända) racingstolar i utbyte mot den i såfall :)
Toyota MR2 Turbo -93 - http://www.westcoastmotorsport.se
Skriv svar