Svarta fälgar, fembult, säljes

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
DaddyTapir
Inlägg: 8
Blev medlem: mån 09 sep 2013, 09:38:00
Årsmodell: 0
PostOrt: 18470

Svarta fälgar, fembult, säljes

Inlägg av DaddyTapir »

Fälgar enligt nedan säljes; svarta med "polerad" kant, skicket är sådär, två av däcken är ok och två riktigt dåliga. Fälgarna har både kantstötningar och lacksläpp, inga skönheter. Jag valde att köpa nya originalfälgar istället, då blev dessa över och nu har jag sålt bilen.

Däcken är 245/40R18 och fälgarna har suttit på min Lexus GS300 (från runt -00, om jag inte minns fel). Eftersom de satt på Lexusen antar jag att de har bultcirkeln 5/114,3, och att de därmed passar vissa Avensis, de flesta Camry, en del MR2 osv.

Pris? Vi börjar med 500kr men var inte blyg, lägg ett bud!

Intresserad? Skicka ett PM

Finns i Stockholm eller Uppsala.

Bild