S: Toyota MR2 -95 20.000:- SÅLD!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
yellowbird
Inlägg: 24
Blev medlem: lör 10 apr 2010, 17:45:02
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1995

S: Toyota MR2 -95 20.000:- SÅLD!

Inlägg av yellowbird »

Säljes Toyota MR2 -95

SÅLD!

Toyota MR2 GTi 16v, 29000 mil.

Besiktigad till 28-02-2014, avställd.

20.000:- Pris diskuteras endast på plats.

Finns ca en mil utanför Karlshamn.

(Har även Enkei fälgar och Ksport coilovers som kan köpas till vid intresse. Båda nya i kartong, aldrig monterade.)
Senast redigerad av yellowbird den lör 01 feb 2014, 14:13:02, redigerad totalt 2 gång.
"Speed isn't everything; you gotta look cool on the touge too." - Keiichi Tsuchiya
Latino
Inlägg: 35
Blev medlem: mån 06 apr 2009, 20:30:23
Bilmodell: Mr2
Årsmodell: 0
PostOrt: Boxholm
Land (Country): Sverige

Re: S: Toyota MR2 -95 20.000:-

Inlägg av Latino »

Om du önskar sälja tillbehören separat, kan du lägga upp en länk och dimension på fälgarna ?

/C
Användarens profilbild
yellowbird
Inlägg: 24
Blev medlem: lör 10 apr 2010, 17:45:02
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1995

Re: S: Toyota MR2 -95 20.000:-

Inlägg av yellowbird »

Latino skrev:Om du önskar sälja tillbehören separat, kan du lägga upp en länk och dimension på fälgarna ?

/C
jag kommer i första hand bara sälja tillbehören tillsammans med bilen, säljer jag bilen utan dom lägger jag upp en ny annons.
"Speed isn't everything; you gotta look cool on the touge too." - Keiichi Tsuchiya
Skriv svar