England!

Ämnen som inte passar in i annat forum läggs här. Var dock uppmärksam på forumreglerna, som givetvis även gäller offtopic.
Erkan
Inlägg: 545
Blev medlem: lör 07 mar 2009, 17:24:41
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1994
PostOrt: Vännäsby
Land (Country): Sverige
Ort: Umeå

England!

Inlägg av Erkan »

Jag ska till england över helgen och tänkte om jag ser nå fräna bilar så tar jag lite kort och lägger upp efter helgen!

Byebye!
Användarens profilbild
Stigge
Inlägg: 195
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 13:53:59
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1975

Re: England!

Inlägg av Stigge »

Kolla om du ser nån Transit.
Erkan
Inlägg: 545
Blev medlem: lör 07 mar 2009, 17:24:41
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1994
PostOrt: Vännäsby
Land (Country): Sverige
Ort: Umeå

Re: England!

Inlägg av Erkan »

Det ska jag nog, blir nog mest att hänga utanför harrolds eller vad det heter och kolla på rollsen :twisted:
Pugho
Inlägg: 360
Blev medlem: tor 05 mar 2009, 21:07:04
Bilmodell: Celica GTi
Årsmodell: 1991
PostOrt: Eskilstuna
Land (Country): Sverige

Re: England!

Inlägg av Pugho »

Egentligen lite fel årstid för att spana på bilar, men några är ute och åker fortfarande. Jag var i London för en dryg vecka sen och såg åtminstone några limos, nån humvee och en ae86:a.
I kvarteren runtomkring harrods bor det en hel del folk med pengar så det är inte fel område iaf.. Vi gick även en sväng från liverpool street station till towern via petticoat lane market (satan vad kallt det var) och där stod det en och annan bentley parkerad.. :)
Nere vid towern gick vi längs med themsen en bit och på en parkering där så stod det några lite fränare bilar också.. kommer dock inte direkt ihåg vad.
London är en fin stad.. Se till att vara hungrig nån kväll och ta med dig den du åker med in på Garfunkels. Beställ en grillbricka för två och njut.. Ni lär bli mätta båda två såvida du inte är vegan.. :D

Och blir du lite småhungrig nån gång, typ sugen på en macka eller sådär.. Så kan jag varmt rekommendera http://www.eat.co.uk/ .
T ex deras "simply ham and cheese" är helt underbar. Be dem bara att värma den åt dig..
____________________________
Mikael Cedergren
Erkan
Inlägg: 545
Blev medlem: lör 07 mar 2009, 17:24:41
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1994
PostOrt: Vännäsby
Land (Country): Sverige
Ort: Umeå

Re: England!

Inlägg av Erkan »

Det var några fina bilar som man såg, men porsche är vilka vanligt i london som är vovlo i sverige! ska lägga upp några bilder seanre!
mortil
Inlägg: 506
Blev medlem: mån 13 apr 2009, 12:25:56
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Bankeryd
Land (Country): Sverige

Re: England!

Inlägg av mortil »

england sjukt trevligt land och åka o kolla på bilar :) london kryllar de av goa bilar.
Erkan
Inlägg: 545
Blev medlem: lör 07 mar 2009, 17:24:41
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1994
PostOrt: Vännäsby
Land (Country): Sverige
Ort: Umeå

Re: England!

Inlägg av Erkan »

Jo verkligen, såg en range rover i med helt kolfiber kjolpaket sen hade den 22 krom fälgar grymt snygg!
Skriv svar