Slutat röka biverkningar ?

Ämnen som inte passar in i annat forum läggs här. Var dock uppmärksam på forumreglerna, som givetvis även gäller offtopic.
Inf3cted
Inlägg: 199
Blev medlem: fre 12 maj 2017, 11:05:03
Bilmodell: Avensis 04 2.0
Årsmodell: 4
PostOrt: Vetlanda
Land (Country): Sverige

Slutat röka biverkningar ?

Inlägg av Inf3cted »

Tjena. Efter 16 års rökning så kände jag att det fick räcka. Gick från 2 paket om dagen till total stopp efter ett par veckor med champix.

Har inte rökt på över 7 månader nu. Inget sug alls efter det heller. De luktar... ja. Hemskt :P

Men.. då man rökte så kändes det lättare att hantera stress osv. Är det någon annan som har olika biverkningar efter rök stopp? :)
Menoxz
Pay User
Inlägg: 50
Blev medlem: fre 10 feb 2017, 17:34:18
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1991
PostOrt: Västervik
Land (Country): Sverige

Re: Slutat röka biverkningar ?

Inlägg av Menoxz »

Inf3cted skrev: mån 10 dec 2018, 11:17:02 Tjena. Efter 16 års rökning så kände jag att det fick räcka. Gick från 2 paket om dagen till total stopp efter ett par veckor med champix.

Har inte rökt på över 7 månader nu. Inget sug alls efter det heller. De luktar... ja. Hemskt :P

Men.. då man rökte så kändes det lättare att hantera stress osv. Är det någon annan som har olika biverkningar efter rök stopp? :)
Det är väl just bara stressen, det tar tid innan man justerar om sig att kunna hantera stressen. Handlar väl mer att man går ifrån och tar en lugn 5 minuters i det hela.

Annars är det bara fördelar att sluta, mer pengar till soppa :thumbup:
Inf3cted
Inlägg: 199
Blev medlem: fre 12 maj 2017, 11:05:03
Bilmodell: Avensis 04 2.0
Årsmodell: 4
PostOrt: Vetlanda
Land (Country): Sverige

Re: Slutat röka biverkningar ?

Inlägg av Inf3cted »

Instämmer :) pengar blir det över. Stressen är inga problem numera faktiskt. Inte pga ciggen iaf. Tänker inte ens på att röka faktiskt. Inser bara hur jävla illa de faktiskt luktar :P

Champix va nog något av det bästa samtidigt värsta jag tagit faktiskt. Skumma skumma biverkningar. Men slutade som sagt röka tvärt. De va tom för lätt om jag ska va ärlig :)
Skriv svar