Cryo ST205 JDM GT4 -95

Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Användarens profilbild
Fnys
Moderator
Inlägg: 2641
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:47:50
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1996
PostOrt: Enskede
Land (Country): Sverige
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Cryo ST205 Celica GT4 JDM 1995

Inlägg av Fnys »

Tittat in här några gånger och det har alltid slutat med att jag fastnat på någon bild och glömt att kommentera ;)
Jäklar va snygg bilen blir! Har du gjort något med framskärmarna eller ser dom bara "extra widebody" ut?
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
Användarens profilbild
Cryo
Inlägg: 212
Blev medlem: sön 02 aug 2009, 18:16:29
Bilmodell: Celica GT Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Jönköping
Land (Country): Sverige

Re: Cryo ST205 Celica GT4 JDM 1995

Inlägg av Cryo »

Fnys skrev:Tittat in här några gånger och det har alltid slutat med att jag fastnat på någon bild och glömt att kommentera ;)
Jäklar va snygg bilen blir! Har du gjort något med framskärmarna eller ser dom bara "extra widebody" ut?
:thumbup:

Tackar! :mrgreen:


Vad menar du med "gjort något"? Dom är breddade 20mm på varje sida iaf! Köpte ifrån RT-performance, glasfiber skit :silent:
Användarens profilbild
Fnys
Moderator
Inlägg: 2641
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:47:50
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1996
PostOrt: Enskede
Land (Country): Sverige
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Cryo ST205 Celica GT4 JDM 1995

Inlägg av Fnys »

Cryo skrev: Vad menar du med "gjort något"? Dom är breddade 20mm på varje sida iaf! Köpte ifrån RT-performance, glasfiber skit :silent:
Det var det jag menade: "breddade 20mm" ;)

EDIT: Suck, om jag bara hade läst ditt första inlägg så står det ju "# RT-Performance 20mm breddade skärmar fram." ...som sagt, jag har bara tittat på bilderna ;)
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
Användarens profilbild
Cryo
Inlägg: 212
Blev medlem: sön 02 aug 2009, 18:16:29
Bilmodell: Celica GT Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Jönköping
Land (Country): Sverige

Re: Cryo ST205 Celica GT4 JDM 1995

Inlägg av Cryo »

Fnys skrev:
Cryo skrev: Vad menar du med "gjort något"? Dom är breddade 20mm på varje sida iaf! Köpte ifrån RT-performance, glasfiber skit :silent:
Det var det jag menade: "breddade 20mm" ;)

EDIT: Suck, om jag bara hade läst ditt första inlägg så står det ju "# RT-Performance 20mm breddade skärmar fram." ...som sagt, jag har bara tittat på bilderna ;)
:mrgreen: no worries heheh

Men breddningen gjorde faktiskt en hel del skillnad även om de "bara" är 40mm totalt ;)
Skriv svar