Intressekoll TCS träff i Örebro området

Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Kategoriregler
http://www.toyotaclubsweden.com/wiki/in ... %A4ndelser finns en överskådlig kalender innehållande träffar bland annat.
mortil
Inlägg: 506
Blev medlem: mån 13 apr 2009, 12:25:56
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Bankeryd
Land (Country): Sverige

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av mortil »

Elof_power skrev:För tusan vad säger ni alla, Kom hem till mig och grilla någon kväll.? jag bor ju straxt utanför Kumla (vilket är örebro området) i en liten villa med trädgård och hela skiten. Ska ju köra en kväll helt utan förväntningar och ta allt som det komme.. om vädret tillåter så kan vi bada på den närbelägna badplatsen (5-7 min till fots) kanske ta någon/några bilar in till örebro (25min med bil) och kolla läget.. finns även möjlighet att slagga kvar hos mig om någon vill.. :)

Såå vad sägs.?

Ja för fasiken :) måste bara kolla när tjejen har tänkt vi ska åka upp till hennes föräldrar igen. dom bor i asker bortåt Odensbacken så de är inte alls lågt till kumla :) ja ska försöka få med mej Cryo iaf . möjligtvis hans bror . tyvärr ha ju Cryos vevlager förmodligen rasat. :(
Användarens profilbild
Elof_power
Inlägg: 242
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 13:20:59
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1990
PostOrt: kumla
Land (Country): Sverige
Ort: Kumla

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Elof_power »

Joo man fasiken då e det ju nästan hos mig ju.. asker e ju längst samma väg jag bor (52an) :D haha.
Men vad säger alla, kan vara ganska bra att spika ett datum ganska snar ju.. Kom loss nu för tusan.. :)
mortil
Inlägg: 506
Blev medlem: mån 13 apr 2009, 12:25:56
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Bankeryd
Land (Country): Sverige

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av mortil »

Elof_power skrev:Joo man fasiken då e det ju nästan hos mig ju.. asker e ju längst samma väg jag bor (52an) :D haha.
Men vad säger alla, kan vara ganska bra att spika ett datum ganska snar ju.. Kom loss nu för tusan.. :)
de blir om nåra veckor säger tjejen. så inte för snart bara :P ja måste ha på nya stötdämpare på min bil först. hehe . låter illa gör dom bak
Användarens profilbild
Elof_power
Inlägg: 242
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 13:20:59
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1990
PostOrt: kumla
Land (Country): Sverige
Ort: Kumla

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Elof_power »

Jag kan väl slänga iväg en inbjudan här oxå när jag ändå håller på.. Jul"i" Juli fest hos mig den 24de juli.. alla som vill är hjärtligt väl komna. Men jag tänkte att om vi skulle träffas bara Toyota "Nördar" helgen efter hos mig.? 31 Juli om det inte krockar med nått annat.? eller om någon tycket att fredagen innan Jul"i" Juli festen (23dje) och kanske slagga kvar över hela helgen.. som sagt var kom med bra förslag så jag kan börja planera lite.. :)

Länk till Jul"i" Juli festen http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 613&ref=ts
Användarens profilbild
Elof_power
Inlägg: 242
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 13:20:59
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1990
PostOrt: kumla
Land (Country): Sverige
Ort: Kumla

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Elof_power »

Tyx bara bli du och jag "mortil" lite synd.. någon mera måste väl vara sugen på att ses och kanske ta en bärs..?
mortil
Inlägg: 506
Blev medlem: mån 13 apr 2009, 12:25:56
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Bankeryd
Land (Country): Sverige

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av mortil »

Elof_power skrev:Tyx bara bli du och jag "mortil" lite synd.. någon mera måste väl vara sugen på att ses och kanske ta en bärs..?
ja ska nog lura med Cryo upp ska du se ;)
Användarens profilbild
Dale
Siteadmin
Inlägg: 3709
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 22:54:27
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Älvdalen
Land (Country): Sverige
Ort: Älvdalen
Kontakt:

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Dale »

Ett tips. När intressekollen övergår till en träff så uppdatera första inlägget eller skapa en ny tråd (och lås denna) så det är lättare å hitta datum ,klockslag, plats med mera. ;-)
Daniel Nämnd 070-6298598
ADT251 grå, ST205 silver, ST171 röd, ST191 CS mörkgrön, ST191 CS röd, ZVW35 vit
https://www.facebook.com/ToyotaClubSweden

This message was made of 100% free and recycled electrons.[/size]
Altras
Inlägg: 90
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 06:48:34
Bilmodell: Celica gt-four
Årsmodell: 1995

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Altras »

synd bara att jag har så jävla långt till alla roliga träffar nere i söder. annars skulle jag ha kommit
Användarens profilbild
Dale
Siteadmin
Inlägg: 3709
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 22:54:27
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Älvdalen
Land (Country): Sverige
Ort: Älvdalen
Kontakt:

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Dale »

Altras skrev:synd bara att jag har så jävla långt till alla roliga träffar nere i söder. annars skulle jag ha kommit
Du får komma på TCS goes Wild ;-)
Daniel Nämnd 070-6298598
ADT251 grå, ST205 silver, ST171 röd, ST191 CS mörkgrön, ST191 CS röd, ZVW35 vit
https://www.facebook.com/ToyotaClubSweden

This message was made of 100% free and recycled electrons.[/size]
Altras
Inlägg: 90
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 06:48:34
Bilmodell: Celica gt-four
Årsmodell: 1995

Re: Intressekoll TCS träff i Örebro området

Inlägg av Altras »

Dale skrev:
Altras skrev:synd bara att jag har så jävla långt till alla roliga träffar nere i söder. annars skulle jag ha kommit
Du får komma på TCS goes Wild ;-)
utveckla?
Skriv svar