Sportvagnsträffen 2009 !

Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Kategoriregler
http://www.toyotaclubsweden.com/wiki/in ... %A4ndelser finns en överskådlig kalender innehållande träffar bland annat.
Användarens profilbild
amby
Pay User
Inlägg: 832
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 10:12:39
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1991
PostOrt: Jönköping
Land (Country): Sverige
Ort: Jönköping

Re: Sportvagnsträffen 2009 !

Inlägg av amby »

grym träff..fast den regnade nästan bort. Tycker synd om dom som missade spitfiren.. Så gott den lätt.. 1 timmes flygning ska tydligen kräv 40 timmars underhållsarbete :D
Shogun
Inlägg: 13
Blev medlem: fre 08 maj 2009, 16:04:49
Bilmodell: Toyota Supra
Årsmodell: 1989
PostOrt: Ransäter
Land (Country): Sverige
Ort: Ransäter Värmland

Re: Sportvagnsträffen 2009 !

Inlägg av Shogun »

KelMer skrev:
Shogun skrev:Och inga TCS dekaler dök det upp till träffen heller så jag kunde göra lite reklam för klubben :(

Men träffen håller väl på nu??? hur kunnde du skriva så redan inatt...eller har jag missat nåt :?: :?: :?:
Jo, men posten kommer bara på Fredag vet du alltså kom det inga TCS dekaler som jag tänkt montera till Träffen idag, så jag skrev detta inatt innan vi åkte i morse. Och jag har precis kommit hem för en stund sedan. Och det var klent med Toyota deltagande. 2st Supra min och en till, en med några konstiga arab regnrskyltar en vit Supra var det. Däremot var det mycket att titta på där. Miata klubben var där med många bilar.
Användarens profilbild
KelMer
Inlägg: 755
Blev medlem: sön 17 maj 2009, 17:17:51
Bilmodell: Mr2 Mkll V6
Årsmodell: 1992
PostOrt: Piteå
Land (Country): Sverige
Ort: Piteå födelseplatsen för sveriges första inreggade Mr2 V6

Re: Sportvagnsträffen 2009 !

Inlägg av KelMer »

Shogun skrev:
KelMer skrev:
Shogun skrev:Och inga TCS dekaler dök det upp till träffen heller så jag kunde göra lite reklam för klubben :(

Men träffen håller väl på nu??? hur kunnde du skriva så redan inatt...eller har jag missat nåt :?: :?: :?:
Jo, men posten kommer bara på Fredag vet du alltså kom det inga TCS dekaler som jag tänkt montera till Träffen idag, så jag skrev detta inatt innan vi åkte i morse. Och jag har precis kommit hem för en stund sedan. Och det var klent med Toyota deltagande. 2st Supra min och en till, en med några konstiga arab regnrskyltar en vit Supra var det. Däremot var det mycket att titta på där. Miata klubben var där med många bilar.
Sorry... my misstag :oops:

Trodde du mena att det inte var nån där ifrån TCS, men om jag spärrar upp korkgluggarna så........
/Christian N
0733966737

Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*

Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*

Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*

Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*

BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*

Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*



Friskt vågat, Hälften vunnet
Skriv svar