Språk Toyota Touch

Allt om billjud, skärmar, GPS, installationsfrågor och tips och råd för Toyota folket. Även rent generella billjudstips är välkomna, då även de kan gynna Toyota ägare.
Ored
Inlägg: 22
Blev medlem: lör 14 jul 2012, 21:24:09
Bilmodell: Toyota Auris
Årsmodell: 2014
PostOrt: Uppsala

Språk Toyota Touch

Inlägg av Ored »

Hej,

Kanske en onödig fråga men ändå. Ett bra svar skulle ändå vara roligt att få. Har en Toyota Auris Edition 50 årsmodell 2014 med en Toyota Touch installerad. På Touchenheten kan jag ställa in vilket språk jag vill att den ska visa. Varför kan jag inte välja svenska som språk? Tittar jag på en annons från en Toyotahandlare som just nu säljer en Toyota Auris Edition 50 årsmodell 2014 som också har Toyota Touch så ser jag på en av bilderna att enheten är inställd på svenska som språk. Finns det olika typer av Touch enheter till Toyota Auris gen 2 (inte Touch 2), beror det på att den bilen som är till försäljning även har en GO enhet installerad även om det inte framgår av beskrivningen eller har den bilen en annan programvara i sin Touch enhet och i så fall kan jag uppgradera min så att även jag får min så att jag kan ställa in min på svenska som språk?

/Ored
Muda
Inlägg: 182
Blev medlem: sön 18 maj 2014, 14:31:50
Bilmodell: JZS161 Aristo, SW20 MR2
PostOrt: -

Re: Språk Toyota Touch

Inlägg av Muda »

Helt korrekt. Go enheten är i princip en stor hårddisk och före touch2 så fanns svenska som språk endast om man installerade Go (större minne - fler språk).
Skriv svar