Rwd låda till 4age

Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Bobis
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 10:03:26

Rwd låda till 4age

Inlägg av Bobis »

Tänkte trycka ner 4age i ke20, då jag har några ligger.

Finns ju t50 låda, men de jag hittat är ju galna priser på och läst att dom inte ska hålla så bra
W5 lådor finns sprängkåpa till 4age, verkar va ett vettigt starkare alternativ, och verkar va enklare att få tag i här.
Ford typ9 låda ska det också finnas kåpa till, ingen koll alls på denna iövrigt dock...

Någon som har koll på bmw/volvo lådor och 4age?

Eller ska man rent av satsa på annan motor med för att enklare lösa låda? Men vad?

Självklart är billigt bra :)
Joel Boberg 070-720 94 20
Lexus IS200 'Miami BoomBox' - KW coilovers v3, AEZ Xylo 19", Ljud (JL Audio/Audison/Pioneer)
Corolla -74 KE20, vad har jag gett mig in på...
Användarens profilbild
Bempa
Moderator
Inlägg: 1017
Blev medlem: sön 24 maj 2009, 00:03:46
Bilmodell: Ae92 gti + Ke70
Årsmodell: 88
PostOrt: By Kyrkby
Land (Country): Sverige
Ort: Avesta

Re: Rwd låda till 4age

Inlägg av Bempa »

Benny Gustavson

AE92 4age 20v motorrenovering pågår
KE70 4age 16v In progress
ADT251 2ad-fhv Familjeräser
ACM20 1az-fe Familjeräser
GXE10 1g-fe jaha, ännu ett projekt
Instagram Benny_Gustavson
Bobis
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 10:03:26

Re: Rwd låda till 4age

Inlägg av Bobis »

Vore nått för min lexus det...

Men långt över min budget :)
Joel Boberg 070-720 94 20
Lexus IS200 'Miami BoomBox' - KW coilovers v3, AEZ Xylo 19", Ljud (JL Audio/Audison/Pioneer)
Corolla -74 KE20, vad har jag gett mig in på...
Skriv svar