avensis-02

Allt mellan spoilers och vingar som till exempel ögonlock, grillar, fälgar, solfilm, kolfiber, plåt, aluminium och så vidare.
uppsala
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 14:54:10
Bilmodell: avensis hb limited edition
Årsmodell: 2
PostOrt: 75244
Land (Country): sweden

avensis-02

Inlägg av uppsala »

Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf
uppsala
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 14:54:10
Bilmodell: avensis hb limited edition
Årsmodell: 2
PostOrt: 75244
Land (Country): sweden

Re: avensis-02

Inlägg av uppsala »

uppsala skrev:Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf
Ps.menar bakljus modell "Lexus"
uppsala
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 14:54:10
Bilmodell: avensis hb limited edition
Årsmodell: 2
PostOrt: 75244
Land (Country): sweden

Re: avensis-02

Inlägg av uppsala »

uppsala skrev:
uppsala skrev:Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf
Ps.menar bakljus modell "Lexus"
:oops: F`låt men frågan är givetvis var man kan finna detta :oops:
Skriv svar