Takrails på Avensis kombi

Allt mellan spoilers och vingar som till exempel ögonlock, grillar, fälgar, solfilm, kolfiber, plåt, aluminium och så vidare.
Användarens profilbild
rstking
Inlägg: 17
Blev medlem: tis 16 nov 2010, 13:26:35
Bilmodell: Starlet Zetec
Årsmodell: 1982
PostOrt: Sävar

Takrails på Avensis kombi

Inlägg av rstking »

Jag undrar om Avensis kombi från '03 och nyare fanns att få utan takrails? Alternativt om dom går att montera bort och få det snyggt på nåt vis? Kanske nån som rentav gjort det?
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4784
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Takrails på Avensis kombi

Inlägg av Glenn »

Ingen aning, men det gläder mej att det inte BARA är jag som tycker takrails är en styggelse :)
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
PierreW
Moderator
Inlägg: 1874
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 11:15:02
Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
PostOrt: Borgstena (Bôsht)
Ort: Borgstena

Re: Takrails på Avensis kombi

Inlägg av PierreW »

rstking skrev:Jag undrar om Avensis kombi från '03 och nyare fanns att få utan takrails? Alternativt om dom går att montera bort och få det snyggt på nåt vis? Kanske nån som rentav gjort det?
Inte i Sverige iallafall, men om den sålts nånstans utan så bör det finnas artikel nummer till täckbrickor.
Får du bara tag i dessa nummer så ska du kunna beställa dem hos Toyota, även fast dem inte är för den europeiska marknaden.
F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Skriv svar