kromade nummerplåts skärmar

Allt mellan spoilers och vingar som till exempel ögonlock, grillar, fälgar, solfilm, kolfiber, plåt, aluminium och så vidare.
leonjp
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 14 maj 2010, 12:02:12
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 2002
PostOrt: Landskrona
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: 241ECM8X

kromade nummerplåts skärmar

Inlägg av leonjp »

Hej

jag har tänkt beställa nya nummerplåtar eu märkta och tänkte att det skulle npg bli betydligt snyggare med kromade nummerplåts ramar eller vad dom nu heter men problemet är dom som jag har hittat så efter ett tag då går det kromade plast lacken eller vad det nu heter bort det flagnar är det någon som vet vart man kan hitta bra kromade nummerplåts ramar av plast som inte flagnar eller skalas bort ?

tack
robbes
Inlägg: 87
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 09:15:34
Bilmodell: Toyota Previa
Årsmodell: 2002
PostOrt: Motala
Land (Country): Sverige
Ort: Motala

Re: kromade nummerplåts skärmar

Inlägg av robbes »

leonjp skrev:Hej

jag har tänkt beställa nya nummerplåtar eu märkta och tänkte att det skulle npg bli betydligt snyggare med kromade nummerplåts ramar eller vad dom nu heter men problemet är dom som jag har hittat så efter ett tag då går det kromade plast lacken eller vad det nu heter bort det flagnar är det någon som vet vart man kan hitta bra kromade nummerplåts ramar av plast som inte flagnar eller skalas bort ?

tack
Det är tyvärr så att det ej tål saltet det kromet som är utan det fläckas ned och svartnar. Detta är den infon jag fått från en bekant som säljer nummerskylltshållare. Deras leverantör har de kromade men avråder från att ta in dem i sortimentet just pga att det lossar
leonjp
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 14 maj 2010, 12:02:12
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 2002
PostOrt: Landskrona
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: 241ECM8X

Re: kromade nummerplåts skärmar

Inlägg av leonjp »

okej där ser man lite trisst får väl köra med svarta isåfall tack för svaret
robbes
Inlägg: 87
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 09:15:34
Bilmodell: Toyota Previa
Årsmodell: 2002
PostOrt: Motala
Land (Country): Sverige
Ort: Motala

Re: kromade nummerplåts skärmar

Inlägg av robbes »

leonjp skrev:okej där ser man lite trisst får väl köra med svarta isåfall tack för svaret
Jo själv kör man svarta med egen designad text på i guld det gör en hel del
Skriv svar