T27 kromade lister?

Allt mellan spoilers och vingar som till exempel ögonlock, grillar, fälgar, solfilm, kolfiber, plåt, aluminium och så vidare.
Premium
Inlägg: 16
Blev medlem: lör 14 sep 2013, 19:23:46
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2012
PostOrt: Ulricehamn

T27 kromade lister?

Inlägg av Premium »

Till Avensis T27 finns det ett tillbehörspaket som kallas "chrome pack" eller något liknande (front, baklucka, och sidolister) Någon här som vet om det går att få tag åtminstone Sidolisterna på annat sätt, än i just Toyota-butik? Har inte ens brytt mig om att fråga vad dessa kostar, men gissar att de inte är gratis!
Premium
Inlägg: 16
Blev medlem: lör 14 sep 2013, 19:23:46
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2012
PostOrt: Ulricehamn

Re: T27 kromade lister?

Inlägg av Premium »

Premium skrev:Till Avensis T27 finns det ett tillbehörspaket som kallas "chrome pack" eller något liknande (front, baklucka, och sidolister) Någon här som vet om det går att få tag åtminstone Sidolisterna på annat sätt, än i just Toyota-butik? Har inte ens brytt mig om att fråga vad dessa kostar, men gissar att de inte är gratis!
Kan svara på min egen fråga. Hittade detta via Ebay i tyskland: http://www.ebay.de/itm/TOYOTA-Avensis-S ... 3a7403f130

Är det värt att beställa, eller kommer man bli besviken efter något år med salt, avfetting och högtryckstvätt??
Användarens profilbild
engan
Inlägg: 132
Blev medlem: mån 06 sep 2010, 10:12:59
Bilmodell: Celica GT-Four RC
Årsmodell: 1991
PostOrt: Södertälje
Land (Country): Sverige
Ort: Södertälje

Re: T27 kromade lister?

Inlägg av engan »

Premium skrev:
Premium skrev:Till Avensis T27 finns det ett tillbehörspaket som kallas "chrome pack" eller något liknande (front, baklucka, och sidolister) Någon här som vet om det går att få tag åtminstone Sidolisterna på annat sätt, än i just Toyota-butik? Har inte ens brytt mig om att fråga vad dessa kostar, men gissar att de inte är gratis!
Kan svara på min egen fråga. Hittade detta via Ebay i tyskland: http://www.ebay.de/itm/TOYOTA-Avensis-S ... 3a7403f130

Är det värt att beställa, eller kommer man bli besviken efter något år med salt, avfetting och högtryckstvätt??
Det där blir ju inte heller billigt om du ska ha alla lister. Jag skulle fråga på Toyota först, då har du i alla fall ett referenspris! Får du tag i artikelnummer kan det löna sig att beställa från andra sidan pölen eller från Storbritannien. Toyotaprylar är betydligt billigare där.
Premium
Inlägg: 16
Blev medlem: lör 14 sep 2013, 19:23:46
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2012
PostOrt: Ulricehamn

Re: T27 kromade lister?

Inlägg av Premium »

När man plockar ihop en Avensis på hemsidan, så kostar listerna runtom 3990, och jag antar då att det är samma pris i butiken.
Frontlisterna verkar hursom, väldigt svåra att få tag på. Och det enda jag hittar när jag söker i andra länder, är just det jag länkade till tidigare. Men Tips mottages Gärna! :) Det är framförallt bakre, och sidolisterna jag är ute efter, då det gör Mest till utseendet anser jag.
Jeski
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 12 maj 2014, 23:02:19
Bilmodell: Avensis T27
Årsmodell: 10
PostOrt: Vasa
Land (Country): Finland

Re: T27 kromade lister?

Inlägg av Jeski »

engan skrev:
Premium skrev:
Premium skrev:Till Avensis T27 finns det ett tillbehörspaket som kallas "chrome pack" eller något liknande (front, baklucka, och sidolister) Någon här som vet om det går att få tag åtminstone Sidolisterna på annat sätt, än i just Toyota-butik? Har inte ens brytt mig om att fråga vad dessa kostar, men gissar att de inte är gratis!
Kan svara på min egen fråga. Hittade detta via Ebay i tyskland: http://www.ebay.de/itm/TOYOTA-Avensis-S ... 3a7403f130

Är det värt att beställa, eller kommer man bli besviken efter något år med salt, avfetting och högtryckstvätt??
Det där blir ju inte heller billigt om du ska ha alla lister. Jag skulle fråga på Toyota först, då har du i alla fall ett referenspris! Får du tag i artikelnummer kan det löna sig att beställa från andra sidan pölen eller från Storbritannien. Toyotaprylar är betydligt billigare där.
Man får ju 4st lister för 35€ !! Det är mycket billigare än köpa från Toyota direkt! Jag skall beställa dem från ebay länken :)
Skriv svar