Värmefläktsmotstånd Avensis 98

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Illiteratisten
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 26 feb 2018, 20:21:32
Årsmodell: 0
PostOrt: Östersund

Värmefläktsmotstånd Avensis 98

Inlägg av Illiteratisten »

Flickvännens Toyota Avensis 1998 2.0 har börjat strula lite, har inte gått igenom besiktning på grund av diffus ljusbild(denna bil måste ha den mest primitiva skitlösningen för att byta halvljusen).

Men, just nu håller jag på att kolla på värmefläktsmotståndet då fläkten enbart går på högsta hastighet. Den som satt i har artikelnummer 499300-2060. Är denna model någon typ av special? För den verkar redigt svår att få tag i. Hittade några resultat i Ryssland.

Dom jag hittar på hemsidor som typ bildelsbasen.se har artikelnummer 499300-2090 och har en lite annorlunda kylfläns. Borde dessa passa? Dom ser lite längre ut.

Lite brydd på hur jag skall åtgärda detta då denna verkar vara lite speciell.

Tack på förhand!

Edit:

Bild på den som satt i.
Illiteratisten
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 26 feb 2018, 20:21:32
Årsmodell: 0
PostOrt: Östersund

Re: Värmefläktsmotstånd Avensis 98

Inlägg av Illiteratisten »

Bumpar denna då vi kikar på att sälja/ge bort denna bil.
Skriv svar