Tröskellåda höger till en Yaris Verso 2000

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Phonta
Inlägg: 8
Blev medlem: sön 16 apr 2017, 11:25:38
Bilmodell: Yaris Verso
Årsmodell: 2000
PostOrt: Rejmyre

Tröskellåda höger till en Yaris Verso 2000

Inlägg av Phonta »

Söker med ljus och lykta efter en tröskellåda till min Verso , bilen är riktigt fin men tyvärr så har sparklådans bakre del rostat igenom ,, iofs så går det väl att knäcka till nåt själv , men ekonomibit vore det bästa i övrigt en rostfri 00a ,, som jag gillar bra ...
tobo
Inlägg: 401
Blev medlem: sön 13 sep 2009, 06:31:36
Bilmodell: Opel Astra
Årsmodell: 2002
PostOrt: Enköping
Land (Country): Sverige

Re: Tröskellåda höger till en Yaris Verso 2000

Inlägg av tobo »

Det här är det närmaste jag hittar. Om den lilla biten räcker... (Googla på art.nr så finns några leverantörer)
http://www.klokkerholm.com/xProductCata ... sCatalogue
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4775
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Tröskellåda höger till en Yaris Verso 2000

Inlägg av Glenn »

Helt fantastiskt att det över huvud taget fanns NÅT, ekonomiplåt brukar knappt existera till bilar nyare än typ 1990.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar