Strålkastarspolare avensis verso 2004 ?

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
plover
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 01 aug 2016, 10:55:10
Bilmodell: avensis verso
Årsmodell: 2004
PostOrt: danderyd

Strålkastarspolare avensis verso 2004 ?

Inlägg av plover »

Hej, någon som kan hjälpa mig få fram ett original reservdelsnummer på denna del ? det är den svarta platsdetaljen som sitter på förarsidan i en skyddskåpa på en gummidetalj som sedan sitter i stötfångaren som jag letar efter. bilen är en verso med bensinmotor. Någon som har kunskap om hur man byter denna med tanke på demontering, lite hänsig är jag men ingen mekaniker. Har letat efter delen på mekonomen men hittar ingenting. Endast själva munstycket är trasigt, så gummifoten och kåpan kan jag återanvända. Inte lätt utan reservdelsdokumentation och handbok så jag provar detta forum för första gången.
dontony
Inlägg: 125
Blev medlem: lör 14 aug 2010, 17:08:53
Bilmodell: Land cruiser 100
Årsmodell: 2005
PostOrt: 86135
Land (Country): Sverige
Ort: Timrå

Re: Strålkastarspolare avensis verso 2004 ?

Inlägg av dontony »

Borde finnas på nån skrot.
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Strålkastarspolare avensis verso 2004 ?

Inlägg av cheetah1 »

Såna specifika delar är det sällan kedjorna har. Bättre att du hör med en Toyotaverkstad.
Skriv svar